Metròpoli Oberta
#CicleOberta Mirada metropolitana des de la capitalitat, el talent i la projecció internacional.
Canvis a "Existeix una identitat “metropolitana?"
Cos
-
-["
📌En aquest espai reflexionarem sobre els elements clau en relació a la identitat i sentit de pertinença metropolità.
👇🏽 Instruccions per participar:
- Comenta al final de la pàgina a l'apartat \"deixa el teu comentari\"
- Pots mencionar algú amb @ i afegir hashtags dels temes amb #
- Si vols estar assabentat i rebre notificacions d'algun debat, pots seguir-ho fent clic al botó 🔔Seguir
Material de consulta:
📑 Paper de referència: Identitat i coneixement metropolità - Ivan Serrano Balaguer, Doctor en Ciències Polítiques i investigador de la UOC (IN3).
Preguntes per obrir el debat:
💡 Com construir un sentit d’identificació i pertinença a la regió metropolitana, poc present en els imaginaris col·lectius i les polítiques públiques?
💡 Ha de funcionar la marca Barcelona com a factor aglutinador de la regió o s’han de buscar nous valors d’identificació a escala metropolitana?
💡 És la regió metropolitana, un lligam ‘fort’ amb una institucionalització ‘feble’ o encara no n’hi ha aquest lligam tan “fort”?
💡 Poden els grans esdeveniments continuar sent catalitzadors de canvis de la metròpoli en temps relativament curts, i servir com a mitja per aconseguir una visió de futur compartida?
👇🏽 COMENTA AL FINAL DE LA PÀGINA
"] -
+["\n\n
\n
\n\n
\n📌En aquest espai reflexionarem sobre els elements clau en relació a la identitat i sentit de pertinença metropolità.
\n
\n👇🏽 Instruccions per participar:
\n- \n
- Comenta al final de la pàgina a l'apartat \"deixa el teu comentari\" \n
- Pots mencionar algú amb @ i afegir hashtags dels temes amb # \n
- \nSi vols estar assabentat i rebre notificacions d'algun debat, pots seguir-ho fent clic al botó 🔔Seguir\n \n
\nMaterial de consulta:
\n📑 Paper de referència: Identitat i coneixement metropolità - Ivan Serrano Balaguer, Doctor en Ciències Polítiques i investigador de la UOC (IN3).
\n
\nPreguntes per obrir el debat:
\n💡 Com construir un sentit d’identificació i pertinença a la regió metropolitana, poc present en els imaginaris col·lectius i les polítiques públiques?
\n💡 Ha de funcionar la marca Barcelona com a factor aglutinador de la regió o s’han de buscar nous valors d’identificació a escala metropolitana?
\n💡 És la regió metropolitana, un lligam ‘fort’ amb una institucionalització ‘feble’ o encara no n’hi ha aquest lligam tan “fort”?
\n💡 Poden els grans esdeveniments continuar sent catalitzadors de canvis de la metròpoli en temps relativament curts, i servir com a mitja per aconseguir una visió de futur compartida?
\n
\n👇🏽 COMENTA AL FINAL DE LA PÀGINA
\n\n"]