Metròpoli Resilient
#MetropoliResilient (Enllaç extern) Mirada metropolitana des de la resiliència
#MetropoliResilient (Enllaç extern) Mirada metropolitana des de la resiliència
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetesFem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
82cd2cd39069bb39bd2c8da625905643e3bef016d3f104d9d5ee9faba3c7615c
Origen:
{"body":{"ca":"Es proposa que aquest fons es nodreixi amb: aportació pressupostària, per exemple, el 0,25% del PIB, la fiscalitat sobre hidrocarburs (incloent-t’hi aviació), peatges, vinyetes i multes de trànsit. La distribució territorial d'aquest fons s’hauria de realitzar íntegrament mitjançant un càlcul objectiu i normativament prefixat.\r\n\r\n------------------------------------------------------------------------------------------\r\n*Aquesta proposta ha estat elaborada a partir de la documentació i els debats desenvolupats dins del Cicle de la Metròpoli Resilient. Aquesta documentació i els debats es poden consultar a:\r\nDocumentació: https://barcelonadema-participa.cat/processes/metropoli-resilient/f/67/\r\nDebats:\r\n- Jornada Inicial https://barcelonadema-participa.cat/conferences/jornada-resilient/program/90\r\n- Jornada Territorial: https://barcelonadema-participa.cat/processes/metropoli-resilient/f/69/meetings/56 (\ngid://decidim-pemb/Decidim::Hashtag/55/_CanviClimàtic gid://decidim-pemb/Decidim::Hashtag/62/_EconomiaVerda gid://decidim-pemb/Decidim::Hashtag/14/_Governança gid://decidim-pemb/Decidim::Hashtag/52/_Mobilitat"},"title":{"ca":"Creació d'un fons públic de finançament del transport públic i la mobilitat sostenible"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia (Enllaç extern) i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://barcelonadema-participa.cat/processes/metropoli-resilient/f/68/proposals/583/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://barcelonadema-participa.cat/processes/metropoli-resilient/f/68/proposals/583/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: