Metròpoli Resilient
#MetropoliResilient Mirada metropolitana des de la resiliència
Canvis a "Com disminuïm la dependència del vehicle privat?"
Cos
-
-["
📌Continuem el debat entrant en els elements clau en relació amb l'emergència climàtica i ambiental.
👇🏽 Instruccions per participar:
- Comenta al final de la pàgina a l'apartat \"deixa el teu comentari\"
- Pots mencionar algú amb @ i afegir hashtags dels temes amb #
- Si vols estar assabentat i rebre notificacions d'algun debat, pots seguir-ho fent clic al botó 🔔Seguir
Material de consulta:
🎥 Testimoni de Cristian Bardají, és barceloní, pare de 3, Enginyer civil de formació amb 20 anys de trajectòria professional vinculada a les infraestructures, als transports, a la mobilitat i al territori. Per ordre cronològic: a l’empresa privada, a la Generalitat de Catalunya, a la Cambra de Comerç de Barcelona i actualment al RACC, com a director de l’Àrea de Mobilitat.
📑 Paper de referència: Transport públic - Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP)
📑 Paper de referència: Infraestructures per a la nova mobilitat - Francesc Magrinyà, Dr.Urbanista i Enginyer de Camins.
📺 Enllaç als vídeos de la Jornada Inicial del 29 de juny
Tres preguntes per obrir el debat:
💡 Quines polítiques de gestió de la mobilitat ens poden ajudar a reduir els desplaçaments en vehicle privat?
💡 Cal introduir mesures de fiscalitat verda per a incentivar el canvi modal?
💡 Com poder fer decréixer els fluxos de mercaderies generadors d’emissions de gasos d’efecte hivernacle?
👇🏽 COMENTA AL FINAL DE LA PÀGINA
"] -
+["
📌Continuem el debat entrant en els elements clau en relació amb l'emergència climàtica i ambiental.
👇🏽 Instruccions per participar:
- Comenta al final de la pàgina a l'apartat \"deixa el teu comentari\"
- Pots mencionar algú amb @ i afegir hashtags dels temes amb #
- Si vols estar assabentat i rebre notificacions d'algun debat, pots seguir-ho fent clic al botó 🔔Seguir
Material de consulta:
🎥 Testimoni de Cristian Bardají, és barceloní, pare de 3, Enginyer civil de formació amb 20 anys de trajectòria professional vinculada a les infraestructures, als transports, a la mobilitat i al territori. Per ordre cronològic: a l’empresa privada, a la Generalitat de Catalunya, a la Cambra de Comerç de Barcelona i actualment al RACC, com a director de l’Àrea de Mobilitat.
📑 Paper de referència: Transport públic - Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP)
📑 Paper de referència: Infraestructures per a la nova mobilitat - Francesc Magrinyà, Dr.Urbanista i Enginyer de Camins.
📺 Enllaç als vídeos de la Jornada Inicial del 29 de juny
Tres preguntes per obrir el debat:
💡 Quines polítiques de gestió de la mobilitat ens poden ajudar a reduir els desplaçaments en vehicle privat?
💡 Cal introduir mesures de fiscalitat verda per a incentivar el canvi modal?
💡 Com poder fer decréixer els fluxos de mercaderies generadors d’emissions de gasos d’efecte hivernacle?
👇🏽 COMENTA AL FINAL DE LA PÀGINA
"]